- 2. O director: O traballo do director do producto consiste en levar o control de todo o que se está facéndo en cada momento. Por este motivo, o director necesita ter coñecementos das funcións que desempeñan o resto dos participantes. En resume, e o responsable do producto final polo que a sua boa elección será vital.
- 3. Guionista: Como seu propio nome indica construirán o guión a desarrollar o producto. Estos se solen apoyar nos dibuxantes de storyboard cullo traballo e representar en forma de “comic” as diferentes secuencias que logo presentanse en imáxenes.
- 4. Os storyboard: Constitullen na primeira aproximación visual o relato e nos facilitará a ordenación de nosas ideas.
- 5.O productor:a producción sempre ha estado ligada a parte económica. O productor será o encargado do estado das contas do noso producto: materiais necesarios, cintas, maquillaxes, guachupitooooooooo comidas dos participantes, pedir permisos para grabar en determinados lugares.
- 6. O director de fotografía: Encargado de que a imaxe esté acondicionada adecuadamente en canto aos seus niveles de luz. Cando non dispoñemos da suficiente luz, os obxetos aparecen desvirtuados e apenas existe definición. Estos defectos os terá que solventar o director de fotografía.
- 7. O técnico de sonido: Para grabar sonidos, este ha de ser alto, claro e sen distorsiones e para añadirlle realismo debe venir acompañado de efectos como ruidos de pasos, portasUN MICHELIN DOS MICHELINES que se abren, etc.
- 8. O montador: Será o encargado de recoller todalas escenas grabadas, editarlas cun programa de edición de video e obteñer o resultado final. Este montado debe coñecer a fondo o lenguaxe audiovisual para captar errores na grabación e sacar o máximo partido as escenas filmadas.
- 9. O script: Todalas cámaras incluen a posibilidad de visualizar un contador. O traballo do script é anotar nunha tabla o plano rodado, a secuencia a que pertence e o número de tomas que se fan en cada caso indicando la duración que ven en dicho contador. Esta tabla será de vital importancia para o montador xa que gran parte das cintas contendrán moitos errores. O montador debe saber cales son los planos bos e cales, os desechables.O script tamén debe estar pendente de que exista continuidad o raccord, e dicir, que el actor leve a mesma roupa en todalas grabacions da mesma escena.
- 10. O claquetista: Unha claqueta e unha pequena pizarra onde se anota a información que o mesmo tiempo anotará tamén o script na súa libreta, e dicir, o plano, da secuencia a que pertence e o número da toma que vai a ser rodada. Cando xa se ten, o primeiro que se graba, antes de dicir “acción” e a claqueta e se da o golpecito y comenza a escena.
- 11. Os actores: A primiera comunicación entre un personaxe e seu público non é verbal e se leva a cabo a través do seu físico e do seu rostro. De alí o importante que é o casting.
Blogue da materia de Investigación e Tratamento da Información de 1º ESO. IES Pino Manso